(iOS) Ace Fighter: Modern Air Combat Jet Warplanes uendelig utholdenhet hack
Feb 9, 2022 22:07:43 GMT
Post by stirjugghulicomp on Feb 9, 2022 22:07:43 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Ace Fighter: Modern Air Combat Jet Warplanes ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Ace Fighter: Modern Air Combat Jet Warplanes IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ uendelig utholdenhet hack ▞▞▞
▞▞▞ Ace Fighter: Modern Air Combat Jet Warplanes 2022 version ▞▞▞
Ace Fighter: Luftkampf Action ceg
Redigert anmeldelse: Virkelig et utmerket spill, men det er ikke et ekte nettspill!! Jeg bruker å spille "team online"-modus. Spillet en gang startet går helt til slutten med frakoblet nettverk, og jeg får også meldinger "Du vant" eller "Du tapte". Fienden fortsetter å jage deg selv om nettverket avbryter!! Hvis utviklerne kunne ha gjort dette spillet til et ekte onlinespill med talechat eller tekstchatvindu, ville jeg gitt solide 5 starter!!
Her er jeg fornøyd med spillet ditt, men det er noen flere problemer jeg tror når vi starter operasjonen eller overlevelsen må du også legge til at hvordan går jagerflyet vårt fra å starte fra hengeren hvordan det tar av osv. Og på dette tidspunktet det starter fra å vise flyet vårt ved å fly selv, så vær så snill å fikse dette problemet .....tqqq
Det er ok, nivå 7w de tre basene, det er umulig å komme forbi den tredje basen de dreper deg umiddelbart før rakettene dine til og med kan låse dem opp
Jeg liker spillet ditt folkens, men jeg har noen forslag som flere fly, flere online og offline oppdrag og bedre krigsscenariografikk. Og jeg har en klage på spillet ditt også, som noen ganger flyr jeg lavere målet mitt sitter fast på fiendens fly, det fører bare til at jeg krasjer, så fiks det. Og jeg liker spillet ditt, beste ønsker
Hvis du vil føle dette spillet, så spill det. Ikke tenk på å vurdere hva som er i den. Du vet bare om spillet når du spiller. Spillet er så bra.
Du bør vurdere om du kan, skille boicr lyd fra resten hvis lyden. Den stemmeradioen er irriterende. Jeg avinstallerer seriøst spillet på grunn av det.
Bare å starte opp, er kontrollene litt klønete, men vil vurderes etter noen flere oppdrag
Veldig likt War Wings. Det eneste jeg skulle ønske var mer tilpassbare innstillinger. Jeg vil gjerne dra og flytte noen av knappene rundt for å endre posisjon. I likhet med akselerasjonsknappen, ville jeg flyttet den til å være nær våpenområdet.
Jeg liker dette spillet, men noen ganger lar det deg ikke bruke hvilket fly du vil bruke, men det er fortsatt gøy
Ok, jeg vil berømme utviklerne for den siste endringen i den nyeste oppdateringen. Fordeler: 1. Maskingeværene denne gangen fungerer og høres ut som ekte maskingevær. Bra gjort. 2. Autolock/head on collision-funksjonen som er veldig irriterende har blitt fjernet/minimert i denne oppdateringen. Elsker det. 3. Vær- og natt/dag-funksjonen er definitivt en game changer. Elsker det også. 4. Elsker den nye grafikken. Ulemper: 1. F22s bakre karosseridel er fortsatt ubalansert og ser ut som vippet.
Jeg trodde sky fighter var alt, men dette spillet er det beste av alle fighter-spillene i butikken, jeg liker alt med det både i offline- og offline-modus 🤭
Flott jagerpilotspill. Det er ikke så mange jeg liker, fordi jeg må ha førstepersons utsikt over cockpiten. Bortsett fra at jeg ikke kan spille det lenger fordi jeg får en feilmelding nå.
det er nesten et veldig flott spill.. kontrollene er tett, men er ikke like gode som andre flygende spill. men handlingen er bra, men kan ikke bli invertert etter ønske eller gjøre loops eller tønnerull etter ønske og kan ikke kontrollere HASTIGHETEN! veldig dårlig høydemåler! id gir grafikken en B+. å snurre på hjulet å se annonser betaler mer enn kampferdigheter SUGER! dette spillet trenger arbeid.
Minner meg om ess kampserier på ps Fantastisk, men oppdragene må være mer variable og
Jeg forstår ikke hvorfor det gikk så ille, så fort. Jeg gjør de 3 første oppdragene, jeg går til hengeren, ser på noen videoer for å gi litt tilbake, de oppgraderer flyet mitt, og etter en hel time med å flyte rundt i mørket, skriver jeg denne anmeldelsen og slutter. Jeg kunne aldri ha muligheten til å kontrollere et fly igjen. Jeg kjøpte ammunisjon, jeg så på videoer, jeg endret alle mulige innstillinger du kan endre minst 3-4 ganger per innstilling, per fly. Ikke lenger morsomt eller interessert i spillet
Gir deg muligheten til å spille med en gamepad som er fantastisk, bortsett fra at det ikke er noen knapp tilordnet for å skyte eller bytte våpen, så du må fortsatt berøre skjermen. Du kan ikke be om støtte fordi knappen ikke gjør noe. For en spektakulær måte å ødelegge et potensielt godt spill.
Dette spillet er virkelig FANTASTISK i henhold til min erfaring, flott grafikk/kvalitet, utfordrende kamper og så videre. Jeg fullførte spillet på bare 3 dager, og hei, det er en ganske vanskelig oppgave spør du meg, det faktum at det er ett oppdrag der spilleren og David kjemper mot en skvadron med jetfly. Uansett, her er mine forslag: 1) Flere oppdrag 2) Flere jetfly 3) Flere spillmodi (minst frakoblet) 4) Skins 5) Flere våpen, selv om jeg har flere. Totalt sett er spillet på topp. Jeg anbefaler det.
Morsomt spill med flott grafikk. Det dårlige er at du ikke kan se videoer for å få premier/penger. Du må spille mange dødskamper for å oppnå noe
Flott actionspill med flott låse- og skytehandling med litt ustabile kontroller, men etter et punkt er progresjonen veldig sakte, og du må betale
Ace Fighter: Modern Air Combat Jet Warplanes 액션 eoq
Fargen på flyene kan ikke testes og kan ikke endres. Det er svært få militære daler og det er ikke nok penger og rikdom til å kjøpe fly. Det er ingen gave, vennligst øk støtten din. Fargene på flyene kan ikke endres eller endres. Våpnene er ikke oppdatert og oppgradert. Typen kriger er veldig liten.
Bedre forbedringer. AI-skalering må tas opp. Definitivt ikke Ace Combat
Alt er bra, flott grafikk osv., MEN jeg prøver å gjenopprette ID-en min er alltid ingen respons eller mislyktes. Det er nytteløst å bruke penger på dette spillet når du ikke kan gjenopprette ID-en din, vennligst fiks dette!
Sannsynligvis Perfekt, men øk i det minste på gullbelønningene dine, og det bør være minst etter 2 timer takk.
SCAM & jeg gir 1 stjerne på grunn av grafikk!!! Det er et flott spill med fantastisk grafikk helt til du oppdager at du bare er 'The Champion' fordi du har kjempet i BOTS limt inn med navn samlet fra resultattavlen. VI HAR BEKREFTET MED VENNER OM UTSTYR I SPILLET SELV NÅR DU ER OFFLINE...BOTS!!! Jeg anbefaler "ACE FORCE-Joint Combat". Pvp i sanntid, og du kan til og med chatte og planlegge fremover med lagkamerater!
Jeg har hatt en fantastisk opplevelse med dette spillet. Alt ser ut til å være på plass ingen feil så langt så bra
Ace Fighter: Modern Air Combat Jet Warplanes Akční iyzk
Jeg skal holde det ekte. Liker jeg dette spillet. Til en viss grad, ja. Så hvorfor vurderer jeg det én stjerne? Fordi utviklerne bestemte at jeg måtte kjøpe hvert fly eller våpen sekvensielt i stedet for å la meg tjene gull og kjøpe det jeg vil ha. Nå har jeg flere fly og våpen jeg aldri kommer til å bruke, og jeg kommer ikke til å bruke tid eller penger på å tjene gullet for å få den konfigurasjonen jeg faktisk ønsket.
Bare en annen lønn for å vinne spillet. du må ha gull, oppdrag betaler så lite at du aldri tjener noe der. du kan snurre hjulet, men du kan snurre 10X eller mer og aldri få gull. og selvfølgelig har oppdragene en esspilot som dreper deg hvis du gjør det for godt på oppdrag. så spill på egen risiko.
Ace Fighter: Modern Air Combat Jet Warplanes Akční iyzk
Enkel å spille, tar litt tid å få fly. Lvl 34 on survival gyter sam tårn i bakken, noe som gjør dem ikke treffbare.
For det meste liker jeg dette spillet og likte det...men...jeg trodde hackere lett kunne gjøre den onde jobben sin..jeg installerte nettopp spillet på den nye telefonen min, ærlig talt lagret jeg hver gang jeg sluttet å spille, så det er enkelt for meg å gjenopprette..men det fungerer ikke..jeg kan ikke spille spillet etter å ha installert på nytt selv...utviklere/admin, vennligst se nærmere på dette..tq
Jeg misliker de nye skjermendringene. Jeg misliker begrensningene for tønnerull før det jevnet ut feltet, nå må du stole på flyrustning i stedet for dyktighet. Selv om du endret forholdet til premiehjulet. Det virket mer flytende før. Nå stopper den før den bremser ned. I dødskamp kan du ikke se hvem som vant eller hvem som tok flyet ditt ned. Det bør være et diagram for å fortelle deg hvor mange som skjøt ned konkurrenter og hvem som skjøt dem. Ingen annonser er den beste delen
Spillet er OK. Problemet er at jeg noen ganger må slutte for å gjøre andre ting, og det er INGEN AVSLUTT-KNAPP!!! HVORDAN I HELVETE AVSLUTER DU OG FORLATER SPILLET???
Først av alt er det to alvorlige feil. Den første en gang når spillet starter, holder ikke planen din under kontroll. Det blir vanskelig å fly. Andre problemet er mange ganger anti-flyvåpen ikke vises på overflaten. Det er under overflaten. Så du kan ikke ødelegge det, men det kan ødelegge deg derfra. Også bonus få redusere som du ble 1lut.
Reduser mengden for å låse opp høyere ammunisjonsfly. Hva tror du? Vi vil bare fortsette å se videoer for å få mynter. Mengden mynter man kan få ved å spille i kampanjen er så lav at man vil fullføre alle kampanjene før man låser opp de siste flyene og de høyeste missilene. Din idiot . Reduser beløpet for å låse opp disse. Og hva er galt med spinningen? Jeg har pistolen på høyeste nivå, men jeg får kulene til de lavere nivåene gjennom belønninger ved å se videoer.
1) Dette spillet bør i det minste informere meg om gjenopprettingskoden rett etter at jeg begynner å spille som nybegynner. Hvordan skal jeg ellers vite det? Etter å ha installert spillet på nytt, måtte jeg begynne å spille fra bunnen av fordi denne koden var skjult i kontoinnstillingene og jeg var ikke så heldig å finne den sist jeg spilte. 2) Standardkontrollen bør settes til "Tilt", som er best. Ellers er det greit.
Det er et bra og morsomt spill, men det har en feil når jeg vil bruke et hvilket som helst fly og jeg starter oppdraget, spillet feiler og flyet vises ikke engang og det fryser. Jeg må bare bruke det første flyet
Cooking Team - Chef's Roger Restaurant Games እንቅስቃሴ ያለባቸው zqy
Jeg liker dette spillet, men det tar evigheter å komme opp i nivå til fantastiske fly som Raptor uten å kjøpe gull. I mellomtiden tørker jeg gulvet med noobs som har køyeseng for dyktighet, men kjøpte hotness. «Rangingen» er rigget, etter min mening, også.
Vel, jeg synes spillet er bra, men hvorfor kan ikke de andre jetflyene mine spille...når jeg velger et annet jetfly enn det første, spiller ikke spillet lenger i operasjonen. Det eneste jeg ser er at skjermen blir svart, men kontrollene er der...jeg ser ikke strålen
Jeg liker dette spillet veldig godt. Grafikken er ren og jeg får aldri krasj. Har mange valgfrie fly, lett å slipe, og mer. Mitt forslag til utvikleren er: 1. Lag et troppsalternativ eller inviter venn. 2. Prøv å legge til noen Future Aircrafts som fortsatt er Prototipe eller Progress i det virkelige liv. Det vil gjøre folk interessert i å spille dette spillet.